Vi anvender cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse med vores websted (for at tilpasse indholdet, analysere webtrafikken samt for at stille funktioner for sociale medier og annoncer til rådighed). Du godkender anvendelsen af cookies, hvis du surfer videre på webstedet. For mere information om vores private policy klik her>>

At arbejde hos os

Vil du gøre en indsats mod indbrud, hærværk og terrortrusler? Er du interesseret i at udvikle nye moderne glasløsninger for infrastrukturformål? Vil du gøre en forskel og bidrage til en forøgelse af sikkerheden for erhvervsmæssige og private chauffører? Er du en struktureret person som beholder overblikket også med mange bolde i luften? Så kan Hammerglass måske være noget for dig - og du kan være noget for os!

Hammerglass tilbyder tryghed og sikkerhed ved at producere og levere kundetilpassede brudsikre glasløsninger for alle miljøer, som har et særligt behov for beskyttelse mod glasbrud eller sikring mod indbrud. Vores løsninger egner sig fremragende til lejligheder, entreprenørmaskiner, støjskærme, læskure, stadioner m.m. Blandt målgrupperne findes f.eks. kommuner, skoler, butikker, indkøbscentre, virksomheder og offentlige organisationer samt privatpersoner. Vores mål er at blive den ledende producent og den naturlige leverandør af brudsikre glasløsninger på det globale marked.

Vi lægger stor vægt på vores kerneværdier: Tilforladelighed - Kompetence - Engagement. Vi arbejder efter mottoet “Gør hverandre bedre!”.

Tilforladelighed

  • Vi udviser respekt og loyalitet overfor vores kunder, leverandører og samarbejdspartnere
  • Internt udviser vi respekt og loyalitet i dialogen med hverandre i samarbejdet indbyrdes og mellem afdelingerne
  • Vi holder hvad vi lover andre og stræber altid efter at overtræffe forventningerne – “Underpromise – Overdeliver”
  • På efterspørgsel fra eksterne parter som også kollegaer tager vi ansvar for vores opgave og melder hurtigt tilbage for optimal tilfredshed

Kompetence

  • Med vores store markeds- og produktkundskab hjælper vi kunden til at træffe den bedste beslutning for kundens (og vores) fremgang
  • Vi er udviklingsorienterede og nysgerrig på at afprøve og foreslå nye måder at arbejde på og løse problemer
  • Vi overtager alle lederskab og hjælper os selv og hverandre ved at give konstruktivt feedback og coaching til forbedring

Engagement

  • Vi udviser arbejdsglæde og bidrager til en positiv stemning under alle sammenkomster med mennesker, både internt og eksternt
  • Vi er interesseret i hele virksomheden og sørger frivillig for at finde den information vi mangler
  • Vi inspirerer og motiverer både kollegaer og kunder til videreudvikling, forandring og forbedring